Måndag.

Vet ni vad jag hatar? Jo, de troll eller älvor (eller vilka magiska varelser det nu är som gömmer undan ens saker) som verkar bo hos mig! Min feta necessär med en massa smink och min mobilsladd (till datorn) har varit borta ett tag. Det nya är nu en psykologibok om hästinlärning (en som jag läst och markerat vettiga stycken i till den teoretiska delen i mitt projektarbete) samt min fjärrkontroll till tv'n! Jösses amalia..

Något annat jag stört mig på idag är långsamma människor! Det låter ganska så egotrippat, men jag hatar människor som går ivägen! :p Särskilt de som går långsamt, och utspritt över hela korridoren, så det inte ens går att gå om. Så bakom dom får stressade och små-svärande jag gå :U

Men, nu ska vi ju inte vara så negativa! För vet ni vad mer som har hänt idag? Jo, jag har fått min studentmössa!! :D (och tröja, champagneglas och visselpipa haha). Och skolan bjöd på 2 glädjeämnen:
- Tuva bad lite snällt till Bertil, som flyttade fram biologilabbs-deadlinen till torsdag, istället för imorgon!
- Jennifer, som efter fysiken kom och berättade att psykologi-lektionen imorgonbitti är inställd (=sovmorgon!), och arbetet (som också egentligen har deadline till imorgon) behöver inte lämnas in förrens senast fredag.

Så visst har dagen varit bra! :D  (särskilt pga de sistnämna som resulterade i att jag, jennifer, tuva och sillkompis hoppade och kramades i korridoren á la Ola-efter-idolaudition).
Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0