Greys anatomy <3

Så börjar ännu en dag lida mot sitt slut (om jag har tur). Fett suck på mycket allså, men äh. Snart blir det läggdags, man är ju liite trött efter att bara ha sovit 2 timmar inatt ^^ :(  Och imorgon är det träning dessutom. Och ingen psykologi. Dvs bara svenska, håla (där jag ska skriva klart både psykologiarbetet och kemi-labben) och tillsist en kemilabb. Slutar vid 2 mao.  Och sen ska träningen gå fantastiskt bra! :)

 Nu har man tom haft den obligatoriska Martina-tiden till Greys, men jäävligt trött är jag! :o Funderade på att gå ut o göra en kopp varm oboy, men äeh- är ju inte lördag idag! -.-
Nä, nu ska jag skriva lite till på labben, samt skriva en lapp till lag 2 om hur dom ska ta hand om hästen och hästsakerna, och sen ska jag nanna.
Sov gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0