Dreams are comin' truuuue :D

 Minns ni när jag avslöjade min djupa, inre längtan om att en dag kunna åka hur fritt som helst, direkt från skolan till stallet och hästarna? Idag var en sån dag! :D
Efter att ha åkt från skolan vid halv 2 (slutade 11, är det inte konstigt??) cyklade jag bara hem, bytade om och cyklade vidare till stallet. Väl där fick man lite "wooow, är du här som ryttare idag?!" av div. ridlärare haha ;p nu för tiden är de vana vid att se mig i mjukisbyxor bara. Men se, jag kunde dra till med ett par ridbyxor också :)
Det märks verkligen att man är i stallet mindre nu - ridlärare o andra hugger en såfort man visar sig nuförtiden! :p Idag handlade det om ridhuset på torsdagskvällar (som jag får bestämma vad vi ska göra med (H)). Det skumma är att trots min lilla närvaro i stallet är det massa stallungar som vet vad jag heter och alltid hälsar lika glatt :o Lite coolt de där ;) men samtidigt lite småpinsamt- medan dom hälsar och pratar hur trevligt som helst får jag liksom "ööm.. du!". Lite synd :p

Iallafall!! I stallet fick jag rida istället för Kristina som inte mår bra idag. Jag tackar och bockar! :) Ridläraren bara "du vet vad som gäller- Judy eller Bagutte!". Typ de 2 nyaste hästarna som drar iväg lite då och då :U  Även om Judy är mer min typ av häst blev det Bagge ändå! :)

Nu är man iallafall hemma och har duschat och sådär :) ska röja upp lite på mitt rum nu, sen ska jag sticka till louise och "projektarbeta". (Var tänkt så men eftersom att vi ska göra cheesecake och glo på Lets Dance-finalen också tvivlar jag på att vi lär få så mycket vettigt gjort xD). Och så måste jag ju laga middag också... jösses, nu måste jag rusa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0