Bra-dag!

En härlig torsdag har vi här :)  Började med över 9 timmars pulig sömn :D Endast en lektion (fysiklabb) i skolan, som visserligen var ganska jobbig men ändå ganska rolig (vi gjorde mätningar och beräknade jordens magnitism, spännande va?;))  Därefter runt i stan, lite besvikelse över att båda (!) silvriga pumpsen på Bianco var slut :(:( Så nu ståre mellan ett par mindre high heels från Nilson och ett par kilklack från Bianco (vita båda två). Jäkligt svårt detta alltså..
Vidare sedan, och då hittade jag även en vit kuvertväska till lördag som jag köpte :)  Vidare till träningen och gud, vad jag var pigg och taggad :D inte alls som helvetesträningen i tisdags :U Nu är klockan halv 12, och efter träningen har jag dessutom hunnit göra historieläxan och blondat håret lite :u  blev ganska bra faktiskt, lite nytt liv i de hela ;D
Ja, se vad man pallar med av lite sömn... icke bra detta! (Om någon frågar mig imorgon kommer jag blåneka till någon effekt överhuvudtaget).
Nu blir sängen o kolla Scrubs sen nanna! :)
Natti folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0