Äntligen har jag fått en kusin!!

Ja, så då måste jag ju berätta om i lördags! :D
- Först var det jobb. - väldigt snabb och duktig var jag! :D När det bara var sopandet i stallgången kvar satte jag på Natalie på högsta volym i mobilen (med hörlurar givetvis). Och inte går det ju att lyssna till Natalie utan att dansa, så det gjorde jag - med sopkvast och allt. På grund av den höga volymen hör jag dock inte när min chef anländer bakom mig. Hahah, pinsamt värre xD  "Så trevligt att se en sådan arbetsglädje" . haha visst, if you say so..

- Träääening. Inte mycket att säga. Kür, kür och mer kür (ingen häst). Massa cool och pampig musik testade vi till olika block! :D

- Släktkalas.  Tänk att jag faktiskt kallar det för släktkalas, trots att jag fortfarande är osäker på vem som är vem, vem som heter vad, vem som är gift med vem, vem som är vems barn osv... Nåja, inte är det lätt att gå från: mamma, pappa, 2 systrar, mormor och Fredrik till mamma, 2 systrar, peter, martin, cecilia, padde, bente, annika, jens, kim, per, kerstin, maggan, bengt, frida, klara, albin - (det var nog alla xD). Alltid är det någon man lyckas förväxla.. nåja, jag lär mig.  Trots min sena ankomst (20 min) efter träningen var jag ändå inte sist - padde skulle ju också komma ;) Trevligt kalas iallafall - med kaffe! :)

- Vidare ganska så hastigt och lustigt till centralen, för att ta tåget till Billeberga (eller som sofie  sa till Ola "BILLEBARJA"). Mötte upp kusinvitamin (!) på tåget (mer känd som Jénny) i Teckomatorp. Det blev en trevlig kväll med tacos, glass&chokladsås och godis till melodifestivalen med Jénny och sofie då, flumemma och annpanna (samt historier om staffan hoho ^^). om mello kan jag bara säga: SKRÄLL!  Bevisföremål 5 om att svenska folket är puckade 8---)  MÅNS skulle ju lätt vunnit!! (sen älskar jag ju även Emilias låt, men det är ingen mello-låt på samma sätt) Gah, så nära det var - stackars måns! :(  Nej, istället skickar vi en jävla operasångerska till Moskva!! För vi skämde ju inte ut oss tillräckligt när vi skickade några halvnakna, långhåriga, svettiga transor eller en botoxberoende ödla till Eurovision?
Hursomhelst lyckades jag och jénny svälja besvikelsen till sist och gå och nanna i vår oerhört mysiga dubbelsäng (som man dock frös gumpen av sig i under natten) i vår ände av husvagnen. Sofie, emma och anna fick inte sova hos oss :U

Sådärja, min lördagsstory! :D Söndagen kommer i nästa inlägg (hoho, känner verkligen hur ni jublar :D)
Ni är då för gulliga....

Kommentarer
Postat av: Jénny

ihihih, Äntligen har jag fått en kusin i samma ålder ;). Du är braaa, kusiin! :D <3

2009-03-15 @ 21:15:11
URL: http://wannabedu,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0