Studentfest!!

Ojdå, där fick jag allt äta upp mina ord :u Sverige spöade Malta med 4-0, det har väl ingen missat? Inte heller har väl någon missat att zlatan faktiskt gjorde mål igår? Eller att safari inte bara fick spela, utan även blev vald till matchens bästa spelare? Mer sånt här säger jag bara..

Ja, som ni kanske läste igår åkte jag först till louise för att kolla fotbollen med henne. Efter matchens slut begav vi oss hem till anna 08 för att se eftersnacket och därefter film med henne, anna stav och tuva.
Väl inne hos anna går vi in i vardagsrummet, anna något angelägen om att föra mig mot soffan. På väg att sätta mig, tittar tuva fram från soffan, under både filtar & kuddar och skrämmer mig. Hjärtattack 1. Sekunderna senare hoppar en massa folk från klassen och NI (parallellklassen) ut, skrikandes, från rummet intill. Hjärtattack 2. För inte skulle vi kolla på eftersnack och sen kolla film - nä, dessa underbara människor hade fixat ihop en överraskningsstudentfest för mig eftersom att jag inte kom in på efterfesten på Luftkastellet i onsdags.  Och jag anade inget!
När jag kom in i Annas vardagsrum hängde det ballonger (som jag inte förrens efter såg att de bokstaverade mitt namn!), girlanger och serpentiner i gult&blått. Anna sa att det var kvar sedan hennes studentfest - och jag köpte det

Så när jag lyckats smälta detta blev det såklart champagne! :D Tuva hade gjort sin underbara cheesecake från nyår, och givetvis sjöng alla Studentsången medan jag fick skära upp den! :D  Därefter blev det en galet bra kväll fotboll, musik (givetvis så inleddes kvällen med Ola) & underbart folk! :)  Behöver jag säga att dessa människor är så jävla bra?!

Tack tack tack, till alla! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅHHH vad glad jag blir för din skull!!!!!! :D:D:D <3

2009-06-14 @ 16:07:48
URL: http://emgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0