Här ska det vara en rubrik, va?


Nu har jag tid att blogga lite :)

Morgondagen började som sagt med att jag åkte in till stan med Elina och Leo. Började med att vi mötte upp mormor och gick och köpte glass på Rönneholms, absolut bäst!
En stund senare började Charlie Capers (vinnaren av Talang 2009) framträdande- en trollkarl med galen skicklighet: jag satt och gapade ganska så konstant i en halvtimme. Helt sjukt men så jävla coolt (och lite småirriterande faktiskt :p)

Efteråt vandrade vi runt i stan lite (jag såg lite linnen som jag vill köpa) och sedan åkte vi hem. Smet upp och hämtade en filt och lite pyssel och sen gick vi och la oss på en gräsmatta i närheten för att sola lite :) Givetvis fotade vi också med Leo som dagens accessoar :D

Efter en bra stund där (och efter att ha fått röda axlar!) gick jag in för o fixa till lite här, och sedan åkte jag till träningen. Helt okej träning - jävla svårt att stå på knä baklänges i skritt... HAHA ;D

Väl hemma vid strax innan 10, blev det en snabbdusch & sen iväg igen. Den här gången var siktet ställt mot Limhamn & Louise. När jag väl kom dit vid halv 12, satt hon, tuva, cj, anna stav, schmitt, axel och emil och väntade på mig (a). Då movade vi oss upp för att äntligen få se The Ring som vi snackat om så länge (rätt version den här gången).  Sjuuukt läskig film (som inte blev mindre läskig för att emil satt bredvid och skrämde en titt som tätt -.-). Men hursomhelst så var det en bra film, och jag tackar Louises filtar för att dom finns :D Efteråt blev det Ice Age 2 (för att vi skulle kunna somna senare xD) och runt halv 4 kom Tuvves pappa och hämtade oss :D


Idag äre lite ärenden som gäller. Ska in till stan och köpa linnena jag såg igår, rensa kylen ^^, gå till banken, ringa ledsagarfamilj och därefter träna igen ikväll.

Inte så tokigt det där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0