Träning


Japp, det blev träning för mig alltså. Egentligen hade jag inte behövt träna idag, eftersom att vi frånochmed nu har sommaruppehåll. Dock ska ju min duktiga lagkompis sandra (som ska tävla EM om drygt en månad) fortsätta träna 3 dagar i veckan på Ramati, och eftersom att man inte orkar träna själv (dvs vara uppe på hästen konstant i en timme), så får vi andra i laget hoppa in och träna då och då. Att träna 1-2 dagar i veckan så man ändå får ha vila (den behövs!) men så att man ändå inte tappar allting inför SM i början av september - det är perfekt!

Nu är man dock redet trött. Pyjamas på, tänderna borstas och sen ska jag hoppa i säng. Min rygg behöver sova.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0