Sverige vs Malta

Så, då var man duschad, sminkad och påklädd. Givetvis blev det Sverige-tröja och mörkblåa mjukis (eftersom att man blivit beordad om mjukisbyxor idag).  För idag är det Sverige mot Malta (som om nån skulle missat det), och första halvlek ska ses hos Louise, varpå vi i halvlek beger oss till sillkompis, för att möta upp även tuva och anna stav där & se andra halvlek :) Till sist fick jag alltså min fotbollskväll med klassfolket! (dom har ju varit alltför dryga med det där tidigare).
Nu ska det iallafall bli av och jag är taggad som få! Inte för att jag egentligen tror på en svensk vinst, men ändå. Tror faktiskt tyvärr att alla spelarförluster under dagens match kommer fälla oss :( Johan Elmander, Henke Larsson, Mikael Nilsson och Marcus Rosenberg. Inte Olof Mellberg som klantar sig jämt och ständigt, eller Kim Källström som bränner straffar. Nejdå... Och Zlatan, skyttekung i Italien, men som fan aldrig gör mål i svenska landslaget?!
Kul dock att detta antagligen öppnar för Safari på vänsterkanten :) och Daniel Andersson måste fan ha en plats i startelvan.

(Kul också att Zlatan tydligen gått ut i tidningar och sagt att han vill ha Rolle - MFF's tränare - som landslagstränare! :D)

Aja, nu ska jag ringa runt i laget (tydligen har jag ansvar för träningen imorgon eftersom mina tränare är i Tyskland :p)
Baj baj! och ja... HEJA SVERIGE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0