Softig lördag (för en gångs skull!)

Min lördag har varit jävligt soft :)
Började med chillande lääänge, följt utav en runda till stallet och Poison.
Efter det kändes det som att slösa bort hela lördagen (särskilt eftersom att vädret blivit bättre!) men det var oerhört skönt att chilla sedan 17 idag :)  Dessutom besväras stackars jag fortfarande utav en irriterande hosta :(
Men en seg kväll livades upp utav suss, som kom hit och joinade mig i min tomma lägenhet :)) Det blev SATC (säsong 2- inne på mitt 12e avsnitt i skrivande stund!), cider och chokladfondue med frukter. mums! :)


Nu ska jag iallafall hänge mig helt och fullt åt SATC :)

Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Christina

Vi som har sommarlov kan ju softa!!!

2009-06-14 @ 17:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0