Smoothie!


Nu har jag gjort smoothie! :D Varit sugen på det hela morgonen, men hade ingen fil hemma imorse och hann inte springa ner och köpa (var tvungen att åka till stallet). För i stallet skulle jag möta upp Helena och Ebba och så skulle vi städa voltigerummet! Dammit och skitit var det och vi fick slänga asmycket. Men efter lite mer än 2 timmar var vi iallafall klara  - och så fint det blev! :D

Sen cyklade jag alltså hem & gick in och köpte fil, så nu har jag en underbar smoothie att avnjuta. Här får ni ett allmänt recept av mig!


Martinas smoothies!

Ing:
- Fil
- Frukt och bär

Rota i fruktlådan. Plocka upp alla frukter och bär du kan hitta.
(Det spelar ingen roll vad för nåt - det är ju kul att experimentera i köket! :D)  KIWI är dock ett måste!!
 Dela dessa i mindre bitar och lägg i en mixer. Häll på fil! Glöm inte locket!
MIXA!

Lätt va?:D




Såhär såg min smoothie ut idag! Innehållande kiwi, banan, jordgubbar och blåbär!




MUMSIGT! :D

Kommentarer
Postat av: tjugge

åååh va gott de ser ut! Det får du bjuda mig på nåndag:d så kan vi ha gittarlektion oxå;D

2009-06-10 @ 19:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0