Redo för Skånes norra del!

Nu är jag klar! Dagens outfit skulle egentligen varit klänning, vita tights och pumps men inte då. I detta väder tillåts inte det! Istället blir det chinos, vit body och ballerina. Och så massa silversmycke till det! :D (älska många armband på samma arm! <3)
Håret är till och med plattat! :o Brukar inte göra det särskilt ofta eftersom mitt hår tyvärr är ganska platt i sig självt, men visst ser man en liten skillnad idag :) (undrar bara om det är kvar efter djurning i ett regnigt Malmö city och mer än en timmes tågfärd). Men det återstår ju att se...

Nu beger jag mig iallafall. Mobilen är med (dock kan jag av någon oförklarlig anledning inte smsa , och ingen kan heller smsa mig :S gah!)

Nåja, det löser nog sig. Sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0