Och så säger de att laning inte är energikrävande..

Det har varit en seg dag idag, to say the least. Det här med att lana tar med på krafterna än vad man tror ;)
Gårkvällen blev faktiskt riktigt trevlig. Massa bilder fick jag och tillsist (efter mycket påtryckningar från övriga folket) movade vi oss upp, gjorde ett försök till en borg (som dock sedan blev nerriven av samma övriga) och skulle kolla skräckis. Med oss hade vi The Ring - tyvärr visade det sig vara den japanska (tydligen mycket sämre) versionen, så vi valde den andra skräckfilmen cj hyrt med sig - "Instängd".
Sjuuukt läskig och jävligt skum film (hatar dessutom filmer med inte helt klara slut). Läskig som fan var den iallafall - det var tillochmed en gång då alla skrek och blev skiträdda! :D  Jobbigt då, kul efteråt!

Efter en sådan rysare vågade vi oss iallfall inte hem förrens det ljusnat vid 4 :D Då kom Tuvas snälle pappa & hämtade oss och körde mig hem :u Halv 5 var man väl alltså i säng, och uppstigning 2 timmar senare.

Kul med häst, dag 2, då alltså. Började med att få köra Ataman och barn - kuligt! :)
En dag som sedan alltså har spenderats med ja: segande.
Men nu blir det andra bullar! Snart ska jag köra/åka buss (hoppas köra!!) till träningen och därefter ska jag stääääda. Såhär kan ju inte rummet se ut ens sista dagar i ett 17-årigt liv!

Kommentarer
Postat av: Tuva

Låter härligt, 2 timmars sömn! lite härliga flashbacks från tiden som borgare där kanske?

2009-06-17 @ 22:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0