Ny-köp!!

Hmm.. Idag skulle jag egentligen ha bakat lussekatter med siz- något som inte blev av (fråga mig inte varför).
Då tänkte jag lära mig att brodera (är nämligen en punkt på min "att-roa-mig-med-efter-studenten"-lista).
Fast sen kom jag på att de kan va ganska svårt att brodera utan tyg, nål och tråd.
Då tänkte jag lära mig spela gitarr (nästa punkt), men sen kände jag att det var alltför jobbigt idag.
Så istället blev det att jag tog på mig mitt nya linne (som jag faktiskt lyckades hitta i rätt storlek igår!) och tog 2 bilder så ni kan få se det :) (beröm mig gärna för min godhet).




"Sittin' on top of the world"




Pose a la Märto.



Nu blir det sommarkrysset & därefter "Sova med fienden" (grymt bra film!)


Kommentarer
Postat av: Elina

Kanske för att du itne hörde av dig kl 12 som du skulle o när jag sen hör av mig kl 13 e du skitsur! Alltså kändes det inte kul att va me dig.

Om du vill så kom o hämta din tavla imorgon o ta min bolero me dig

2009-06-27 @ 23:08:08
URL: http://evanjelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0