18års-känslor!!

18års-känslorna det senaste dygnet har varit sjuka! Det här är såååå skönt! :)))) Dagen jag längtat efter i minst 10 år har äntligen kommit! Det går inte att med ord beskriva hur det känns :')  Nu är jag 18 och på pinne 2 i oberoendestegen:
1. Studenten
2. 18 år
3. Egen lägenhet
4. Körkort


När steg 4 är övercheckat är jag helt fri, självständig och inte i behov utav någon! :D
18årsdagen är en stor milstolpe alltså. Ingen bestämmer längre över mig, ingen kan säga vad jag ska göra o inte ska göra, jag kan åka till gran canaria i detta nu om jag vill - utan att någon kan stoppa mig. Maaah :D  För hur många gånger har man inte fått höra "så länge du är under 18...."? Särskilt det senaste halvåret, bara för att hon vet hur mycket jag längtat - bara för att jävlas helt enkelt. Men ja, vad har hon att komma med nu? :D mihihihi.....

DETTA ÄR UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nu måse jag iallafall börja packa! Om en timme hämtar Sandra (lagkompis) mig och så ska vi åka till Bosarp! ^^ Idag och imorgon blir det nämligen avslutningsläger hos Annica med lag 2. Jag går in med målsättning att kasta minst 3 barn i poolen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0