Lycka!!!


Idag är jag så jääävla glad!!! Funderar på om det bara är ett Ola-rus från igår, men nä - de tror jag fan inte! Den senaste tiden har varit fantastiskt bra och ja - jag är fan lycklig för första gången på väldigt länge! Fantastisk känsla må jag säga :')

Ola är dock självklart en del utav detta. Hans nya låt Sky's the limit ger styrka som inget annat! Att han sen också är för jävla bra gör ju bara saken bättre! För gårdagen var satans bra!!
Det började att Flumemma hastigt och lustigt kom till mig söndagkväll/natt för att vi skulle kunna ta tåget tidigt från Malmö. Sagt och gjort - 08.08 satt vi på tåget (och det var den sjuukaste stressen jag nånsin var med om! Tack snälla tjej inne på Skånetrafikens kontor som upptäckte vår stress - vilket nog iof inte va så svårt- och bytade kölapp med oss!!). Vid halv 12 befann vi oss utanför Lisebergs stängda portar.

Inne på lisan paxade vi snabbt platser på första parkett givetvis! Lite soundcheck och allmänt stek (sjukt fint väder hela dagen) och sen blev det även lite karusellåkning mellan varven! :D  Lite skyltskrivning, göteborgsposten kom och fotade & intervjuade oss. Lite webb-tv intervjuade oss och göteborgsgänget osv :)  Under ett soundcheck med Ola kikade han in våra skyltar :D  "Vi klämmer i för kung (OLA) och Skåneland!" skrattade han åt (pratade med någon och pekade ^^), och när vi vände och han läste "There's no limit for Ola!" log han och så helt rörd ut! Massa gulligt :D

Efter lite karuseller och allmänt flum med Flum, blev det dags för Lotta på liseberg (tv-sänt och allt iår!). Uunderbart drag, sjukt mysig stämning och det var fan glädje till MAX när Ola kom ut och rev av Sky's the limit (premiääär!!!). Helt sanslöst bra låt och ännu bättre live!!

På signeringen efteråt hade vi lite otur :( eftersom att vi inte ville djura fram tog vi det lite lugnare, vilket gjorde att vi missade honom. Han var nämligen precis på väg att gå när vi kom fram, vi kallar så att han ser oss, han vänder men blir tillbakaknuffad av en vakt och måste gå! :@
Det slutade med att vi fick träffa Ola bakom. Först stod vi en bra bit ifrån, men sen såg han oss, vinkade, gick och pratade med Therese (olas manager) och nån vakt och sen vinkade han oss till sig! :D Therese åkte och han skulle få skjuts senare av vakten till hotellet, så där fick vi en liten pratstund :)  
"ÅÅh, vad tyckte ni???" (om låten)

"Sjukt bra skyltar ni hade!! Jag kunde inte kolla på dom när jag sjöng för då hade jag börjat garva!"

"Ses vi på lördag??"
"Ser vi ut som norrlänningar?"
"Nä, men ni ser ju inte ut som göteborgare heller!!"

och ja, vad kan man säga? :D Han är bara för bra och för snäll :') väldigt klantig dessutom haha :D  

Efter att Ola åkt hade jag och emma lite dötid att slå ihjäl. Blev lite videoblogg (kommer in här sen för emma kan inte lägga upp ett klipp på sin egen blogg hahahah :D).
Lite häng ute, lite på 7eleven, och tillsist kom äntligen nattabussen 02.55.  Väl där stupade jag direkt och vaknade upp i Helsingborg, för att där upptäcka att min plånbok är borta -.-
Inte jättemycket pengar kvar, men däremot ett sommarkort med 5 av 50 resor förbrukade -.-

Men allting löser sig- kommer nog få ett nytt av mamma faktiskt :o:)
Nu blir det dock fixpix här, om en halvtimme ska jag bege mig ut till bushen :u Ska nämligen till Höör och Max, trevligt :)

Hörs later!!

Kommentarer
Postat av: Adiiinaa

HAHAHAHHAHAHAHA ni ser inte ut som göteborgare heller! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA x) jag dog liiiiiite :D (a)

härligt att träffa dej igen kära du, även fast vi bor såpass nära så blir det i Liseberg vi träffas, haha! :D

2009-06-23 @ 21:46:15
URL: http://marinasprinskorv.blogg.se/
Postat av: Christina

Ola ja det finns inte ord för han och hans härliga spontanitet, Han gillar er skarpt!!!!!!!!

2009-06-24 @ 11:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0