Galen vecka..

Tisdag:
Nicoles student! (lagkompis)

Onsdag:
Min student!

Torsdag:
Fridas student! ("kusin")

Fredag:
Emelis student!

Lördag:
Jobba 7-16.30
Bans student!

Söndag:
Tävling! Vi gjorde först en grund som kändes skit verkligen. När vi sedan såg våra grundpoäng ändrade vi vår uppfattning en aning. För vi låg 2a, med bra poäng, över de nuvarande svenska mästarna och bara 2 tusendelar under 1an. Då blev vi givetvis betydligt mer taggade inför küren, men vad hjälpte det? För väl inne på banan (för küren) gick matti skiitdåligt :( Ingen bra galopp inte, snarare mer trav. Trots katastrofküren slutade vi ändå faktiskt 2a, så alltför tokigt vart det väl ändå inte. Förstod mig inte på domarna igår faktiskt..


Idag blir det lite ärenden för mig faktiskt. Först anställningsintervju i Limhamn klockan 11, därefter stan för att paya öresundsgruppen ett besök (ska få tillbaka pengarna för studentfestbiljetten i onsdags, samt en specialinbjudan till nästa års studentfest 8----)!!), sen blire arbetsförmedlingen (sorgligt det låter) och sist men inte minst ska jag möta upp sofie och jénny i stan! :)

Men först ska jag nu smörja in min rygg, it's killing me :(  och sen börja fundera på dagens klädval- jag är nervös! Visserligen har jag jobbat typ sen jag var 12 kanske, men aldrig gått på en sånhär riktig anställningsintervju. Vad ska jag säga? Vad ska jag inte säga? Hur ska jag bete mig? Vad ska jag ha på mig?
Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0