.

Jag älskar nyttodagar! Sådana dagar i kalendern där sakerna att göra upptar hela utrymmet. Inte för att det nödvändigtvis är så jävla kul att utföra dessa (det är det ju oftast inte) utan för de sekunderna på slutet av kvällen som man kan checka alla som gjorda i kalendern. Idag är en sådan dag!

Först var det handikapp-ridlägret imorse i 4 timmar. En snabb dusch i personalrummet och sedan fick jag rusa mot bussen till Limhamn. Där blev det ett jobbmöte med avtalspåskrivning osv. Nu är jag nämligen officiellt sett en anställd ledsagare i Limhamn/Bunkeflo. Tjejen det var tänkt att jag skulle ha hand om (med en rektor för en privatskola till mamma och riksdagspolitiker i stockholm till pappa!) får vi nu inte tag på dock :/ Alternativet är en 6-årig kille. Mer än så får jag nog faktiskt inte säga egentligen :s men äh, det blir bra hursomhelst :)
Anyhow. Efter mötet drog in till city. Lämnade tillbaka böcker på stadsbiblioteket, lyckades äntligen hitta till Öresundsgruppen och fick pengarna tillbaka för studentfestbiljetten (gud vad det är svårt det var att vara arg när man möttes av en supertrevlig, jättegullig kille xD).

Efter lite småtråkiga ärenden som detta blev det lite impulsshopping (dåligt, jag vet). Det blev iallafall en bikiniöverdel, ett par flipflops (strl 37 dock - fanns inte mindre- så sticker ut sådär 2 cm från hälen xD), ett jättesött svart diadem med rosett, en kortlek (gullig rosa!) samt 2 par halvstrumpor (1 par vita och 1 par svarta). Haha xD  Som tur var så är 80% av föremålen inköpta på Tiger, så de blev inte särskilt dyrt ändå :D  (vi gillar!)

Senare på kvällen har jag även skickat iväg lite mejl jag var tvungen att göra, surfat runt lite inne på Swedbank för att kontrollera att min nyinförskaffade internetbank fungerar som den ska, samt skickat iväg mina söndriga voltigeskor till Tyskland.  Nu ska jag checka allt och sedan avnjuta lite gammal, hederlig Scooby Doo på tv!
Tjingeling!




Fräcka flipflops va?! :D




"Jag hade klarat det om det inte vore för den där nedrans hunden.."

Kommentarer
Postat av: Adiiinaa

hahah härlig dag & frääääna flipflops ;) hahahahahahhahahah :D smiiiileee

2009-07-01 @ 23:13:18
URL: http://marinasprinskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0