Vilken lättnad!

Läget är detsamma som igår på de flesta punkter - förutom på 1 vilket gör allt enormt mycket bättre!
Det har blivit klart att Ola kommer att uppträda på Rockbjörnen.
Eftersom att det har varit mycket prat om att han ska till USA i januari har detta in alls varit säkert, men nu är det!!! och jag är väääädligt glad! Shit vad jag hade ångrat mig nu om jag inte hade fixat biljetter ;p Om bara 8 dagar... LYCKA!
(Tåg till o från Stockholm + Rockbjörnsbiljett är bokad.. bara boende kvar :))
Ola hjälper än en gång! ;) :)

Idag har det bara varit en halvdag i skolan. Historia först, där jag blev fett dissad av min lärare: hoppad över när vi gick genom klasslistan för omdömdessnack, satt på frånvaro fastän jag var där, kallad för "sofie" osv :p  Dock sa hon att jag har alla chanser på MVG, vilket jag icke trodde :p men då ska vi satsa på det nu, Martina :) i can do it..
Matte sen som man lyckades uthärda, men sen palla jag shi mer :p massa magont så jag begav mig hemåt o tog akutpiller. Känd som klassen drugaddict nu - massa piller o lite sömn xD - härligt.

Nä, nu blire mer kemi- o historiaplugg (redovisning om Marie Antoinette på fredag)
Hörs my dearest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0