Välkommen helg!

Heeelg. Ja, det är niiiice!! Sjukt skönt faktiskt :)
Fredagen började med redovisning på historian, kul kul (Y) Naat! xD  Men men, det är ju inte särskilt mycket to it (shit vilken skillnad de e på o redovisa i 1an o i 3an ^^).
Följt av religionslektion där vi skulle se sista delen på The passion of the Christ (och shit vad jag hatar den filmen!!).
På väg in i filmsalen stoppar min religionslärare mig o bara "Är det säkert att du vill se resten?" och jag bara "jaa.." typ. Fattade inte riktigt varför hon frågade :p så hon bara "Okej. Ja, jag såg bara att du tittade bort en del sist, så ville bara kolla. Men du e säker?" typ :p  Gulligt ändå va? :)  men det var dock sista gången jag såg den.

Efter filmtittandet började helgen med ett jevla kemidjurande på stadsbiblioteket - mellan 13.00 och 17.30 |-)  och snart blire Lets Dance (äntligen!) o sen blire mer kemiplugg. Inte det roligaste direkt en fredagkväll, men vad ska man göra..?

Nu är det bara en sak kvar...:
Makaroner eller spaghetti.... ? Hmm, det är frågan det.
Vilka i-landsproblem när man får när man bor ensam xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0