Top model!

Gaah, vad jag har mycket och göra! Helt galet... Mörda oss! :u
Trots det utnyttjade jag faktiskt min timmes chillande idag :) Japp, onsdagar mellan klockan 20.00-21.00 är Martina-tid.
Varför? Top Model ju!! :)  Analeigh är bäst! :)  Och stör mig satan på Marjorie och Elina! :p  Ofta att deras europeiska ursprung påverkar deras prestation i tävlingen - de har ffs bott i USA i över 10 år! Snacka om sega i anpassningen isåfall ^^
Äh, iallafall. Nu är det slut så nu ska man skriva klart det sista till projektarbetet, läsa svenskan och sen fortsätta med historian!  (inte alls skol-relaterade blogginlägg på sistone...) :u




Heja Analeigh! (Grym va?)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Top Model går ju på tisdagar och onsdagar nu för tiden :) 20-21.

2009-01-28 @ 21:47:31
URL: http://counting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0