Tacka vet jag naturvetenskap!

Åh vad jag hatar hatar hatar hatar hatar historia!!
Alla jävla årtal, alla jävla allianser, alla jävla krig, alla jävla fredslutningar i diverse städer med namn som man inte kan uttala - än mindre stava till, alla jävla kungar med alla deras jävla släktingar osv osv. Det är omöjligt att lära sig 60 sidor av världens historia under 1500-1700-talet! Och inse att jag inte bryr mig om vilka länder som hade kolonier var under 1600-talet.. Inte det minsta!

Nä, nu får det bli en pigga-till-mig-dusch och sen ska jag nog stänga av datorn faktiskt. Måste läsa lite historia till, och sen har jag cirka 20 sidor i Bibeln att läsa också. Gud vad jag saknar min kaffebryggare!!

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag håller med dig!!

Jag kommer inte ihåg nåt om det och varför???????

2009-01-30 @ 13:25:22
Postat av: Emmelie

okey vad synd. vem är det som har gjort den då? :D

2009-01-30 @ 15:24:55
URL: http://emmelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0