Som det kan gå..

Det blev en klyddig kväll. Busschaufför snackade och segade, missade 142an, mamma köra, köra vilse, komma till träningen, matti går super, rulla höbal (kallt, tungt, blött, geggigt, smutsigt) åka hem - ingen tränare (åker hem med henne), skulle åka med till åkarp o sen tåg+buss, blir körd hela vägen hem av lagkompis pappa :), varm dusch och chill.
Ja, ni fattar va? xD

Skulle egentligen pluggat nu men nej, jag orkar inte! Psykologiarbetet är dessutom i skolan och historian och kemin får fan vänta! :p Nä, nu ska jag ta på mig pyjamas, släcka lite här o sen läsa historialäxan bara! (3 sidor liksom xD) o sen byts den ut mot en cosmo i sängen. = najs ! :)
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Christina

Vardagen här igen ser jag.

Tiden går så fort.

Elof lite bättre och vi tar en dag i taget nu.

Ringo är döpt till ligisten av olika orsaker.

kramis och glöm inte andas

2009-01-09 @ 14:28:45
Postat av: Anna

hahha :P Åkarp<3 not

2009-01-14 @ 14:59:06
URL: http://xnilsonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0