Särsärsärsärsärsär

Jag har nog aldrig förr hatat mig själv så mycket som jag gör nu.  Eller jo, det har jag.. men jag hatar mig själv vääääldigt mycket för tillfället!! För ja, klockan är typ halv 11 och jag sitter och bloggar. Varför? Varför är jag inte i skolan? (för att jag är ett sär).
Nej, skämt åsido - jag lyckades fan försova mig igen - FÖRBI den sista historialektionen innan monsterprovet på fredag, och FÖRBI mattelektionen med läxförhöret... Så jäävla bra Martina! (Y)(Y)(Y)  Det var ju inte aaallls så att man djurade matte igår eller satt uppe hela natten med skiten! För att skriva bra på ett läxförhör som man sover igenom!!
MEN- jag satte 6 (!) alarm på mobilen, en på väckarklockan + att Sillkompis ringde mig när jag inte dök upp på historian. Hur fan lyckas jag?? Hur kan jag seriöst stänga av alla alarm utan att ha nåt som helst minne av det?? Jag fattar inte hur jag lyckas :S

Nä, nu ska jag sluta bitcha på mig själv (iallafall här), dricka upp min Varma koppen (äpple/kanel är BÄST!) och masa mig till skolan för de 2 återstående lektionerna (och faca kommentarer, "vad var det jag sa" och övrigt gnällande på min 3-timmarsmetod) 8)

Kommentarer
Postat av: Christina

Andas lugnt!!

Alla kan försova sig och om du ser dig omkring är världen likadan.

Du som är så himla duktig tar igen detta och du är bäst!!

2009-01-28 @ 13:24:52
Postat av: Tuva

NEJ men martina, det är cooooooooolt att skolka, tänk gangzZtaHHHH YO :D attityden blir bara säkrare och säkrare för varje dag! mitt i prick!

2009-01-28 @ 22:33:49
URL: http://nossnevsavut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0