Ögonen goes dimmiga

Sådär, nu är klockan halv 4 på morgonen, vilket kanske säger er hur länge jag suttit här o kemidjurat.
Nu har jag gått igenom hela häftet flera gånger och nu bör det mesta sitta, det som faller bort under natten trycker vi in imorgon (har tom försökt googla nomenklatur av tioler men utan resultat :( måste ta reda på de!)
Nu ska jag och Trassel (som legat i mitt knä exakt hela kvällen och snarkat) gå och lägga oss. Haha känns på nåt sätt som om hon ligger o väntar på att jag ska bli klar så vi kan gå o lägga oss faktiskt, ganska gulligt o mysigt :p :)

Nu blire iallafall så, och lite sömn blir det allt inatt iome att man inte börjar förrens 11.20 imorgon. De e naaaajs! :)
Natti natti på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-19 @ 18:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0