Nyårsafton!

Ja, så har det varit nyår!
Min sammanfattning på 2008 kan egentligen göras väldigt enkel: plugg, träning, jobb, Ola, klassumgänge och hästar.
Några läxor har man väl dessutom lärt sig, några har man fått omlära sig. Speciellt en läxa lär jag aldrig glömma efter detta året, men det är så det är - nu har det fastnat! Alltså har det väl blivit något positivt? Lite bara? Det är ju bra att lära sig nya saker? Äh, whatever - det lär spara mig 2009 iallafall.
2008 har dessutom varit ett både bra och dåligt år på olika sätt, men vi tar bara upp de bra sakerna va?
1. Träffat Ola mycket (sommaren 2008 var den bästa!)
2. Kommit klassfolket mycket närmare
3. Satsat mer på skolan
4. Mer satsning på voltigen (utifrån) ?!
5. Blivit mycket bättre på att ta hand om mig själv och blivit + en massa självdiciplin
6. Systersonen föddes (till sist)
och så har jag ju såklart oftast haft väldigt roligt :) Så helt fyskam har väl inte året varit..

Nyårsafton började hemma hos Pelle med middag med lite klassfolk (pelle då, filippa, tuva, louise, cj, anna stav), emma, jénny och patricia. Väldigt trevligt och väldigt god mat (Tuvas cheesecake var monster!! Som en bit av himlen :D helt fruktansvärt god :))))
Strax över 11 gick jag, louise, emma, jénny o anna till gustav för att ta bussen hem till louise - bussen slutat gå! Yey.
Och inte fan vill man spendera tolvslaget på gustav (där raketer sköts till höger och vänster), så tillsist lyckades vi (23,40) få tag i en taxi som körde oss hem! :) Väldigt trevlig taxichafför dessutom haha. (och Jénny taxidebuterade)
Hemma 23.50, snabbt in och hämta vin, glas, festliga sugror och kameror och därefter sprang vi till närmaste gräsplätt på Limhamn (jag lyckades övertala alla om att lämna jackorna hemma - är det nyår ska det firas ute i bara klänningar! ;D)
Det blev iallafall ett väldigt festligt nyår!! :)  Tack allihop<3

Kommentarer
Postat av: Jénny

Haha, tack för en trevlig kväll :)

2009-01-01 @ 21:07:55
URL: http://wannabedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0