Nattinatt!

Sådär, mina vänner. Nu är klockan 3.00 drygt, och jag ska upp om 3 timmar, så nu skiter jag fan i matten! :p
Det får gå som det går- matteläraren kan ju inte direkt räkna med något vidare resultat om han meddelar oss 2 dagar innan. Inget resultat som bör vara vid så stor vikt iallafall.
(Och jag kan ju alltid skylla ett ev. fail på att jag missade lektionen i onsdags (var ju ledig) där han förklarade en ny del i ett sätt att lösa en av de typer av ekvationer vi har läxförhör på imorgon - och eftersom jag "inte var i skolan i fredags" och vi hade studiedag idag, har jag helt enkelt inte hunnit skriva av någons anteckningar från den lektionen... Skitbra!! (Y)) ;)
Nej skämt åsido, sängen skriker på mig!! Åh min underbara säng, I'm coming! :')

Kommentarer
Postat av: Sofie

HUR ORKAR DU MÄNNISKA!? :o

För fasen, du måste sova. du kan inte bara plugga plugga, och sova tre timmar. Det börjar nästan likna som Ola när han är på turné. & hur bra är det på en skala?! :o

Vi vill ha dig hel och frisk, och inte halv och sjuk när du tar studenten om några månader. DET FATTAR DU VELL?! :o

dock är du väldigt duktig, det ska jag inte förneka, men man ska inte leka med sömnen!





föresten, grattis till oss på 1,5-års dagen! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-01-28 @ 12:08:43
URL: http://soofajj.blogg.se/
Postat av: sillkompis

du i natt får du fan ta å sova sillen;) du behöver några timmars sömn, inget kaffe efter 22.00!!!! :P ska jag ta med matten imorrn om du vill skriva av anteckningar? =) <3

2009-01-28 @ 16:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0