Martina ber!

Vet ni vad jag tycker ni ska göra nu??

RÖSTA PÅ OLA PÅ ROCKBJÖRNEN!!!   Det är bara drygt 3 timmar kvar..
Jag ser allt framför mig: köar aslänge, fryser satan, kommer till sist in, trångt o varmt längst fram, massa tryck, Olas kategori(er) utropas, sjuukt nervösa och plågsamma sekunder, "OLA!!", en överlycklig (och gråtandes, tro mig :p) Ola skuttar ut på scenen, alla olafans i publiken börjar böla och kramas, alla är sjuuukt lyckliga och jag får med mig ett enormt lyckligt minne hem från storstaden.

SÅ ser bilden ut i mitt huvud, o de e helt fantastiskt.. Nu ska det bli så också!!!
Det enda som krävs är kanske 1 röst var från alla mina underbara läsare. Tar ca 30 sekunder..
Nog är det väl värt 30 sekunder för att göra mig enormt lycklig? :)


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen2008/


Årets manliga artist
Årets svenska låt
Årets svenska album
Årets liveakt

Kommentarer
Postat av: TUVA

Känner mig oerhört snäll, jag har röstat på ola från alla i familjens e-mailer :D tog massor av min dyrbara tid!!

2009-01-12 @ 19:30:46
Postat av: TUVA

MARTINA, nu känner jag mig oerhört snäll, jag har röstat på ola från ALLA i familjens e-mailadresser!! det tod massor av min dyrbara tid!!!!

2009-01-12 @ 19:32:57
Postat av: Anonym

2009-01-12 @ 19:33:38
Postat av: Anna

"Postat av: Martina

haha för det gör ju jag aaaaldrig :)"



ahha jaa men det känns helt dummt för alla bara kollar på en och tror man är värsta störd. :P





HAHAHAH jag har varit inne på jmartina massor av gånger. och är skitsur för att du inte har skrivit nåntigg:P och så nu kommer jag på att du har bytt :P

2009-01-13 @ 09:04:46
URL: http://xnilsonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0