Last day of jullov!

Både skönt och icke! Kul att komma tillbaka till skolan ofc, men nu har man ju börjat vänja sig vid att kunna chilla vid data/tv, sova ordentligt osv.. Icke kul att behöva vänja sig av det alltså :p
Men men, ska bli skoj med lektioner o klassen o håltimmar o borgar o allt igen :) och vårterminen kommer säkert flyga fram! Och så blire ju praaaag på kristihimmelsfärd! :D

Aja, idag blire sängen heeela dagen (observera att klockan är 3 och jag fortfarande sitter här :U), förhäxadkollande och nu ska jag även skriva klart mitt psykologiarbete (eller det ska nästan va klart till imorgon iallafall).
Och ikväll blire träning igen! :)

och nu när blogg.se fungerar igen kommer lite bilder från de senaste dagarna:




Såhär gick det för några dagar sedan, när jag & Louise gjorde gröna makaroner :U




Julhäst har tagit slut :(




Jag och Emma är inte aaalls kaffeberoende (a)




Pizzaaaa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0