Last day in Malmö

Haha visst låter det dramatiskt? ^^ Men så äre, iallafall de närmsta dagarna :U

Sista dagen i Malmö har alltså först spenderats i skolan, med ett kemiprov som gick lika dåligt som jag förutspådde det. Usch, var nästan pinsamt att lämna in =(=(  Men, det kom man snabbt över faktiskt ;D 

Lousie: Ja, då stryker man den sena labben då.                
(vi fick nya scheman, och har nu bytat labbtider så jag går till 16.00 3 dagar i veckan medans Louise slutar mycket tidigare den jäveln)
Martina: Flabben...
Louise: Nä, LABBEN.

Hahaha sjukt skoj ;D Iallafall bar det av till skridskobanan på stortorget med Louise efter skolan. Skulle egentligen varit med hela gänget men nej, några skulle köra, några skulle gosa o någon skulle sova. Ingen ville vara med på "yes-kemiprovet-är-över-och-nu-åker-vi-skridskor-o-umgås-som-ett-farväl-till-Martina-som-ska-till-Stockholm". Ingen utom Louise. Fack off ni andra va! xD Haha.
Jag och Lousy hade iallafall vääääldigt trevligt!! (Bla blev ju jag uppraggad av en kille och fick mig en svängom på isbanan hahaha).
Sen blev det snabbt lite värmning på Waynes o sen till Triangeln. (på vägen dit upptäckte jag förretsen att Tiger kommit till Malmö - lite segt kanske?). In o shoppa loss lite (brände nog 1½ tusen idag.. ska de va så ska de va ordentligt ;D).
Hem till Elina och visa allt jag handlat o hämta tjockejackan jag hade även förra året på Rockbjörnen.

Nu har jag tom packat färdigt så nu blire strax sängen! :D Imorgon åker man som sagt till STOCKHOLM- fett kul!! :) Tåget går 05,14 från Malmö -.-  vilket innebär att jag måste upp typ 03.00 -.-
Så GONATT! Slänger in lite bilder :) sen får ni nog försöka hålla ut med non-blogginlägg från min sida till på fredag.
Ha en underbar onsdag/torsdag - de ska jag ha :)



Handkrämen tagit slut så en sån måste man ju införskaffa innan resan.
Litet miniblock (för planering och anteckningar om vartenda stället/upplevelse i Stockholm)
Urgullig plånbok (svarta paljetter om ni inte ser). Perfekt!




Nya jeans från H&M. Typ grå/blå om det inte syns.




Siz tyckte att jag skulle fota dom bakifrån också ;D




Hittade och köpte också ett par skor till Leo på H&M (ja, jag vet att dom är vit/rosa och med broderade blommor vilket kaanske gör dom aningens feminina men skitsamma - dom är jättesöta! :D)
(Köpte även ett par nya gympaskor, men dom orkade jag inte fota xD




Louise kan göra piruetter..




.. stå på ett ben...




.. hoppa...




.. showa lite...




Tillslut så slutade dock i diket för oss båda.




I belive I can fly....




Sista tiden spenderade jag & Louise med o skrilla in ett limes-tecken i isen hahaha

Kommentarer
Postat av: Jéns

Snygg rumpa fan ;D

2009-01-22 @ 20:00:30
URL: http://wannabedu.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är ju bra att du inte bloggar, då behöver jag inte läsa ju ;) HAHAHAHAHAHA rocka stockholm från mig också! :) jag kollar på galan nu iofs :P

2009-01-22 @ 21:30:18
URL: http://flumemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0