Körslaget

Lite åsikter á la Martina om kvällens Körslaget :) (som förövrigt är ett sjukt bra program!)

Erik: Utan tvekan bäst idag, det var svääääng i hela uppträdandet. Gillar låten, o så va de lite rolig +grej att Danny och Mattias också fick va med på ett hörn. Det var iaf väldigt bra - riktigt grymt vare!

Robert: Gillade inte riktigt hans låt, men så är det inte min genre (eller "schanger" ;)) riktigt heller. Men samtidigt så är ju Wells Wells.. hur många kan överträffa hans meriter och pianoskills?

Magnus: Väldigt, väldigt bra. Favorit nummer 2! Älskar låten- jättefin är den, och Magnus är faktiskt en väldigt duktig sångare så det var inte mycket som inte var grymt :) Gillar körens klädsel och energi! :D De bara skriker glädje!

Hanna: Blä! Några vet kanske vad jag tycker om henne... :p Icke bra! Hon är så fjantiiig - att inte ens våga titta när de ska berätta vem som gått vidare. "Nej, jag gömmer mig lite gulligt här bak". Bläh, hon känns så falsk!! :P Iallafall - uppträdandet var det. Världens vackraste låt valde hon. Verkligen favorit nummer 1-låt! och vad gör hon? Jo, hon fackar den -.- Den passade inte henne. (dock var kören vääldigt fin)

Nanne: Även om de inte hade en låt jag kände igen eller kunde så var det ändå väldigt kul o höra o se. Ett riktigt show-framträdande. Förvånad (och tycker det är synd) att dom åkte ut.

Favoriterna numera är väl Erik och Magnus. Dom är coola.

Nu blir de iallafall för mig att packa (skum svenska..). Morgondagen blir djuuurig:
- 07.00 - 10.30 - Jobba på ÖRS
- 11.00 - 13.30 - Träna på Bökeberg
- 14.00 - 16.00 - Lina lag 2 (Jacques) på ÖRS
- 16.00 - 16.30 - Lina Baguette (hästen som jag håller på att träna in till voltigen)
- 16.30 - 17.30 - Cykla hem, duscha, fixa, iväg
- 17.30 - > - Kalas hos och för Elina (som fyller 21 på måndag!)
-  Tid Efteråt - Plugga.

Ännu en lugn söndag med andra ord - just the way I like it.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hanna va BRA!!

2009-01-10 @ 23:44:30
Postat av: Martina

Inte de minsta :u

2009-01-11 @ 17:10:09
URL: http://baloooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0