I'm back!

efter en väldigt kort skoldag... :p -.-
Egentligen har jag väl inget vettigt att skriva, förutom att jag troligtvis kommit på anledningen till mitt försovande xD Jo, jag har ju aldrig haft några problem med att bara sova 3 timmar förut - det gjorde jag liksom hela förra terminen. Men, nu handlar det om lite motivation här va. Minns ni förra gången jag försov mig? Morgonen vi skulle ha kemiprov? Samma sak där - hur kul är det att stiga upp för att åka och skriva kemiprov? Ungefär lika kul som att skriva ett matte E-läxförhör.
Så, till nästa prov/läxförhör/uppsats- whatever - ska jag fixa så att mormor ringer och väcker mig. Övriga dagar ska det inte vara något problem :)  (ska dessutom utforma ett lång och grymt jobbigt styrkeprogram, som jag måste göra om jag skulle försova mig - kan mitt undermedvetna jävlas, kan jag).

Nu måste jag ner och tvätta (vatt och handlat också idag, busschauffören tyckte jag var duktig ;D). Persika-sköljmedel!! :)
Sen blire historialäsning för mig.
Have a nice kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0