Idrottsgalan, året 2008!

Måndag och ny vecka. Denna veckan kommer bli asbra, det har jag på känn!
Dagen började inte förrens halv 12 med lite matte idag, sjukt nice! :) I läxa till på onsdag fick vi att baka en rulltårta hahaha. Jag har världens roligaste mattelärare :D (eller ja, jag med min humor tycker det - tvivlar dock på att klassmatesen håller med..).
Sen vart det iallafall en fysiklektion o därefter digital bild (det är faktiskt väldigt roligt. Ska ladda ner photoshop nu när jag kan lite, så snart kommer det kanske en fräsig header :D).

Imorgon ska bli en väldigt rolig dag. Först skola och efteråt blire skridskoåkning på Stortorget med lite pulefolk. Vidare in i stan sen och ska försöka hitta ett par jeans :) lagom till Stockholm o allt (Ni fattar inte hur kul det ska bli!!). Sen får man väl åka hem och börja packa, ska se om jag hinner med träningen också (tvivlar dock på de med tanke på att jag måste stiga upp typ 02.30 onsdagmorgon, o jag inte lär va hemma o ha ätit o duschat o allt förrens vid 11 om jag åker till träningen). Men vi får la se :)

Ikväll så väntar dock först en jevla massa kemiplugg. Orkar absolut inte - har inte det minsta motivation! Och seriöst, hur taskig är man inte om man lägger ett prov dagen efter både VM-match i handboll och Idrottsgalan?? Aja, det skiter jag i - jag SKA se Idrottsgalan nu, om jag så inte ska gå o lägga mig alls inatt!


Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejhej! besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com om du har det! alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-20 @ 16:26:15
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0