I (L) Voltige!

Hej allihopa! Vilken härlig dag!! :)
Det började med att ingen mindre än Ola var på radio. Det var såå najs o få höra hans röst igen (a) (låter som en förälskad liten flicka men ni fattar vad jag menar haha). Där försäkrade han iaf att han ville va med på Rix-festivalerna i sommar. HEJA HONOM!! Rix kunde inte tänka sig att köra utan honom sa dom, o Ola bara "Bra, för då blir jag förbannad" Haha. Hoppas nu bara de kan få de o funka med Olas diggiloo-schema i sommar.. men jo, det måste dom!

Dagen fortsatte med en liten obetydlig svensklektion och sen håla, då man gick o träffa Jens en snabbis i stan :) Tillbaka i skolan o allmänt chill ända fram till kemilabben (som inte ens va labb utan räkne-tid till monsterprovet på tisdag). Det var ganska roligt dock, jag blev fett mobbad (som vanligt) bara för min dåliga humor haha :D

Efter det väntade en psykologilektion - och jag fick fan bara VG på de helvetesarbetet vi lämnade in i tisdags!! Sjukt deppad/lack för det, även om jag också fick hela kursens resultat på olika områden och ja- jag får MVG i psykologi A.
Ändå stör det mig att jag inte fick mer än VG!! :p La fan ner tid på jullovet på det och skrev 5 jävla sidor!! :p  aja, det hon anmärkte mest på var att det var "för lite socialpsykologiska termer och  begrepp", men hmm- hur lätt är det när man bara haft 2-3 lektioner i socialpsykologi?? (Ni kan tom höra hur stort o brett det är). Nej, där bär jag faktiskt inte all skuld.

Efter skolan
bar det av direkt till centralen. Slutade så pass sent så det var bara till o sticka till träningen direkt. Och träningen var niiiice :) 3manna-basicgrejer i galopp för att Ramati ska börja skärpa till sig o gå ordentligt i küren!! :p upp, jobba, av o upp igen.. jobbigt! x) massa kür på bocken sen och när man inte var där var det såklart springning runt i ridhuset eller styrka i grusen. Och svettig och äcklig är man... det är så jävla gött!:D
(och ja, jag förstår att de inte låter så nice att flyga mellan ruscher runt i ridhuset, bock, stretching, häst, styrka, häst, styrka, bock, ruscher osv - men det går inte att förklara: det är sjukt härligt bara!!)
Ja, när voltigen är som den varit idag är det fan det bästa som finns! A reason to live.


Nu ska man dock ta på sig (nyduschad här va :U) o värma upp lite kaffe från igår (lite B, men va fan xD heller gårdagens kaffe i mikron än inget kaffe alls) och så blire massa massa kemiplugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0