Kemilabb! (Y)

Så har denna dagen också passerat (observer att jag skrev "dagen", inte dygnet).
Skoldagen visade sig bli en riktigt ego-booster-skoldag haha :D (och ja, jag kom upp klockan 6 imorse). Jo, efter en svenskalektion och en debatt om propaganda (som förövrigt gick super, inte alls svårt :)) skulle jag egentligen ha håla mellan 10.00-13.00 - men eftersom att jag är så sjuukt smidig, lyckades jag fjäska in mig i den andra labbgruppen, (vilket gjorde att jag fick labba 10.30-12.00 istället, och så slutade jag sen!)

Martina: Baartill.... Eftersom att jag är så sjukt trevlig...
Bertil: Ja, det är du. Du är den trevligaste vi har.           (oroa er inte, jag märkte ironin xD)
Martina: Kan inte jag få va med i denna labbgruppen istället idag? *blinkblink*

och ja, det var ju klart jag fick! :u haha.
Under labben (när jag fyllde på aliminiumoxid faktiskt, tror jag xD) kom ämnet upp igen:

Martina: Ja, det är tur jag finns och lyser upp tillvaron här.                    (återigen - ironi ;D)
Bertil: Ja, men det stämmer faktiskt- du har en attityd som även tilltalar mig - det har ni alla.           
               (det är ju ett välkänt faktum nu att NV3a is the shit x))
Bertil: Men det är kul att se att du alltid är så glad och positiv. Har nog aldrig sett dig sådär deppad eller negativ nån gång..


Eller nåt sånt xD  Och ja, sånt är ju alltid kul att höra! :D  (men hur svårt äre dock att vara deppad när man är med min klass? :) pretty much...)

Att Louise och jag satte ihop vårt projektarbete (so far) och lämnade in till vår handledare, som bläddrade igenom det och sa "Jaaa, men detta liknar ju verkligen ett MVG-arbete!", tja- det gav ju också en liten ego-boost! :D

Några finfina bilder tog vi också på labben som jag ju kan bjussa på! :D 
Nu blire dock mer historialäsning. Nighty night..




Jag & Sillkompis (även känd som 08)!




Louise blev dagens labbkompis! :)




Anna ^ 2! :)


Kommentarer
Postat av: 08-sillen ^^

haha, vilka naturnördar vi e :P bilden i mitten på oss 3 är den officiella "kungsvatten gängsbilden":D right?:P

2009-01-30 @ 18:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0