Fredag/Lördag

Då fortsätter vi med Stockholms-storyn.. :)
När jag, Sandra, Vibbe och Tintin stuckit från Djurgården och Rockis torsdagkväll vid 11, blev det ett antal timmar på Max på Norrmalmstorg för mig & sandra (det enda nattöppna - centralen har ju stängt på natten). Efter att vi nästan höll på och somna där fick vi gå ut och gå lite. Vandra, vandra, vandra. HIttade en råtta på Sergels torg, just när jag gick och tänkte på hur mysigt det är där! Så då gjorde vi lite voltige på lejonen där istället..

Tillsist kom vi äntligen på vårt tåg kvart över 5 (fredagmorgon), och gud vad trött jag var! (observera att vi då inte sovit något på 24 timmar). Tåget var ju dock bumpigt och jobbigt, så det blev inte mer än en timmes sömn typ!

Ändå stack jag direkt till skolan när vi kom fram till Malmö central vid 10. Duktig jag är! ;) (skulle dock bara ha en lektion). Och så fick man ju såklart skryta lite för några pågar om att OLA (min Ola) faktiskt gjort årets BÄSTA låt!  Shit vad kul det var! :D

Vidare till Grue sen med Louise och Anna 08 för lite mysig fika, och sen hem, lämna tunga väskan och sen iväg till Mobilia med Elina och Leju. Lite shopping och sen hem!
Hem och duscha, chilla, blogga såklart och sen iväg till Elina och Leju igen för att glo på Lets Dance. Mycket trevligt.
Väldigt synd att Blondinbella åkte ut bara, väldigt konstigt också faktiskt. Jag menar, Hasse Aro? Han dära boxaren, George-nånting? Carl-jan? Hur duktiga är dom egentligen? och Kitty, som inte tar det på allvar för fem öre. Ganska så orättvist att Isabella (som faktiskt tar det på allvar, har tränat som en tok och faktiskt var mycket bättre än dom) åkte ut! Men, det tog ju Ola 3 år och 11 nomineringar innan han fick en Rockbjörn. Så vi vet ju redan att Svenska folket är ett stort pucko!

Denna dagen började dock med fackning från min sida! Försov mig och missade chansen att gyma på SATS med Jénny :( Jevla dum man är. Fattar dock inte hur jag kunde försova mig! Visserligen hade jag igårkväll när jag gick och la mig bara sovit typ 1 timme på 42 timmar i sträck, men va fan? Gick och la mig vid 23 igår!  Var väl lite tröttare och lite mer sleten än vad jag trodde..
Men, jag brukar ju lyckas fixa mina misstag rätt bra ändå va. Så det blir till att fixa mig snabbt nu, packa, ringa Louise P och prata med henne om voltigehästarna på söndag, åka till huset och lämna packning och sen åka till SATS med suss och gyma. Väl framme på SATS ska jag se om jag kan checka in Tobbe Trollkarl också :D sen blire då gym som sagt, o sen åka in till stan med Sofie, Flumemma och Jénny för att kolla Discodaggarna på bio. Väldigt trevlig dag helt enkelt! :)
Puss på er, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0