Fredagkväll - isn't it lovely?

Skoldagen tänker jag inte berätta om. Hur roliga är blogginlägg fulla av gnäll, bitchande och självförakt? Nej, inte jätte! :) Så det ska ni slippa idag.
Istället skriver jag gladeliget att det nu äntligen är fredagkväll!! Älska fredag- och lördagskvällar! :)  Tog dessutom och sov några timmar idag vid 5, så vaknade precis lagom till Lets Dance vid 8 (som förövrigt inte är alls lika roligt eller spännande när Blondinbella inte är med).
Tyvärr ska man ju dock jobba imorgon va :(  det + det faktum att man inte är 18 än, gör att istället för att vara ute med polarna på Metro (på Möllan, ni vet?) så sitter jag här - hemma i sängen, med datorn i knät, kollar på Lets Dance och samlar kraft till att påbörja Psykologi B-uppgiften som ska in på tisdag.
Nej, det ska bli skönt att komma i säng i tid ändå. Såfort LD är slut (22.40) blir det bingen för mig.
Imorgon blir förresten en full-rulle-dag:

- 07.30 - 11.00  -   Jobba
- 11.00 - 13.00  -   Sköta Poison
- 13.00 - 14.00  -   Skötarmöte
- 15.30 - 17.00  -   Stan
- 17.00 -->         -   Kräng/Körslaget-kväll med Louise, 08 och Stav


Nu börjar LD igen - och jag fick nyss en stark längtan till att nätshoppa...?! Här ska kollas runt på kläder/skor!! Kvällen blir kanske inte så tokig ändå :)

Kommentarer
Postat av: Christina

Ha en mysig kväll!!!

2009-01-30 @ 22:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0