Countryroads...

Sådärja, då var historian klar! :U Nu ska jag bege mig hem till mitt tomma fina hus! :) Har vatt hos mamma de senaste timmarna eftersom att det är visning idag igen, o då får man ju icke vara hemma (tänkte spendera timmarna med djurande på stadsbiblioteket, men pga av att magen ville dumma sig så va det najsigare o sitta hemma i sängen i myskläder o kaffe).
Ja, kaffe ja!! Pappa har tagit med min älskade kaffebryggare när han flyttade!! :( Abstinens här va.  Nu har jag dock hällt i mig ett maffigt koffeinlager hahah :) Dessutom ska jag sticka ner till mormor  nu, som kokat en hel kanna kaffe till mig som jag ska få ta hem i termos till natten! :D

Kommentarer
Postat av: Jénny

Hahaha, vet du? Dricker man mer än tre koppar kaffe om dagen så förminskas brösten :O

Så tänk på det när du h'ller i dig massa kaffe ^^

2009-01-14 @ 21:22:04
URL: http://wannabedu.blogg.se/
Postat av: Martina

hahahha ja emma sa att de va därför du undrade haha.

2009-01-14 @ 23:03:44
URL: http://baloooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0