Checka in!!

Här har ni surprisen!! :D Kolla vilken jävla fin design jag har fått!! :D (Dock hävdar Elina att det inte alls är en bra surprise, eftersom att den mer var till mig, men va fan - de är ju ni som får nöjet att läsa en mycket pimpigare blogg!! :))
Iallafall, tack till Zandra, som fixade denna überfina designen till mig! :)

Nej, nu när det är fixat måste jag gå och plugga. Den relativt chilliga veckan, med bara ett historia A-prov på fredag (bara och bara, 60 sidor, världens sämsta lärare och ett MVG-måste!), har snabbt ändrats till ännu en djävulsvecka som bjuder på:
- Historia A-prov, fredag
- Religion A-uppsats, fredag   (läsa hela Matteusevangeliet innan)
- Projektarbete  (skriva typ 7 a4-sidor från block till dator, bla träningsdagboken för Baguette)
- Läxförhör, Matte E, onsdag  (schysst att komma med det 2 dagar innan!! Visserligen sa Per att det var ett "fullständigt oförberett läxförhör" så han kunde ju lika gärna skitit i att säga till i förväg alls, men ändååå..)
- Svenska B-debatt, troligtvis på fredag

Shit vad det ska bli skönt med fredagkväll...

Kommentarer
Postat av: Zandra

Kul att du tyckte om designen. Slit den med hälsan! :) Kram

2009-01-26 @ 19:01:33
URL: http://counting.blogg.se/
Postat av: Elina

Vi har fiiiina bloggar :D

2009-01-26 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0