Borgar 09

Ja, så har sista terminen på Borgar börjat. Igårmorse var det dock fruktansvärt när klockan ringde klockan 6. Men jag tog mig till skolan iallafall, väldigt stolt ^^ Det var dock kul att vara tillbaka faktiskt, man har ju enormt roligt med sin klass va! :)
Direkt efter skolan bar det hem o fixa lite, därefter ner på ica o handla matgrejer, buss bort till huset o då kom Helena. Så blev de lite matlagning/tacosätning, vännertittande o sen spakväll (som dock bara inkluderade en ansiktsmask men ändå haha). Väldigt vackra blev vi! (H)
Vid 8 körde vi in till stan och köpte biobiljetter, tog en vaaarm dryck på EH i väntan på filmen och sen blev det Yesman!
Sjuuukt rolig film (som allt annat Jim Carrey gör).
"Where did I go??" hahah, skrattade så jag grät! :) den borde verkligen ses!!

Idag har man väl gjort desto mindre - har vatt skola bara. Fysikprovet gick bättre än vad jag trodde :o blev faktiskt väldigt lättad!! Jag & fysik ni vet... så det var najs :) o det senaste psykologiarbetet gick också bra! MVG där! (vilket bara gör mig ännu mera lack över att jag ligger på vg+ , trots att jag får MVG på allt verkligen - allt förutom det där facking allra första provet på kursen!! gah :p)
Slutade sent o därefter fick jag bege mig till stadsbiblioteket o lämna böcker från siz, så klockan har redan hunnit bli över 5. Nu får jag snabba mig o sätta på kaffe, byta om till träningskläder o sen sticka till träningen. Bussen går om en halvtimme redan! (och shit vad det är tråkigt och åka buss utan o kunna lyssna på musik!!)




Oh ja, Helena och jag var schnyygga!




Helena på bion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0