Bläh!

Jahaja, jag har vatt kass på att blogga. I söndags hann jag inte o igår orkade jag inte.
Egentligen pallar jag inte idag heller så vet inte varför jag gör det.. ähh!

Inatt satt jag iallafall o skrev de allra sista på mitt psykologiarbete -sista på psykologi A, o blev rätt nöjd faktiskt. Skönt o få lämna in arbetsskrället idag! Efter en megadag i skolan kom jag iallafall hem vid 5 idag, städa, laga mat och iväg till träningen. Och vilken träning det blev... gah! Kür och allt idag, och Ramati gick skitkasst. Jo men tjena... Nej, vi blev bara klumpiga, ospänstiga o jobbiga o kastade oss av till höger och vänster. Vilken träning...
Och så blir man så galen på allt! Alla utom jag?! (iallfall i nästan alla saker). O nu ska jag börja träna så sanslöst mycket!! och så är jag så jävla trött på att inte räcka till någonstans, för någon! gah- jag blir tokig!!

Nej, nu får jag väl ta o göra nåt vettigt iallafall! Inget blir väl bättre av att sitta här o gnälla..
Duscha, städa & plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0