Åsikter om klänning tack!

Och så blev det en lång pluggkväll igen (på en lördag... -.-) Nu har jag iallafall fått in all jävla fakta jag behöver (I think) i ett sammanfattningshäfte, så nu ska allt bara tryckas in i huvet tills på tisdag.
Dock anar ni inte hur mycket det är - jag kommer få ig så det stänker om det! :U Aja, då bjudar man väl på ett skratt i lärarrummet iallafall..



Den här klänningen hittade Elina förresten på internet och tänkte ha på Leos dop..




Och isåfall tänkte jag kanske köpa denna (det ska ju gå i samma färgtema).
Vad tycks? :)


Nej, nu blir de iallafall sängen för mig. Ska va i stallet kl 10 imorgon och så blire voltige heeela dagen (ja, ni vet väl hur mina söndagar brukar se ut vid detta laget).
Sov gott allihopa (fast det gör ni väl redan, era svin! :u)

Kommentarer
Postat av: elina

perfekta klänningar :)

jag tycker vi kör på dom :)

2009-01-18 @ 11:16:24
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vilken söt blogg du har! :*

Jag har startat en fotoblogg/allday-blogg och jag skulle bli jätteglad om du kunde kommentera mina bilder jag har publicerat :]



Skulle verkligen uppskatta det <3



Passa på att ställ en fråga i min frågestund också! :]

2009-01-18 @ 16:03:08
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0