2009


Ja, för dom som inte visste det så kan jag väl upplysa om att jo - nu är det 2009! :)
Året har börjat ganska hm.. panikigt?! :p 2009 som jag längtat efter så länge är här nu. Visst kommer det att hända massa roliga saker... 18årsdag, körkort kanske, student, flytta? 
Trots detta kan jag ju såklart inte låta bli att konstant tänka på allt "dåligt" som 2009 kommer skänka:
Troligtvis facear vi hela vårt livs skolgångs värsta termin (förutom allt vi haft under hösten tillkommer bland annat slutprov i djurämnen som kemi B, matte E, svenska B - för att inte tala om Fysik B), samtidigt ska jag hinna träna 4 dagar i veckan - och ifall voltigen blir som jag förmodar kommer jag ha enormt lite tid att göra mig redo för alla tävlingar vi har planerade.. orimligt lite tid!. När denna monsterterminen tillsist är över har vi tagit studenten.. Jaha, vad händer då? Vad ska jag göra? Ska jag börja plugga direkt? Resa? Var ska jag bo? Var ska alla klasskompisar ta vägen? Hur ofta kommer vi ses? Var hör jag hemma? Var står jag med voltigen? Med allt annat? 
Och Ola? Kommer han snurra runt i Polen hela våren? Hur många gig blir det i sommar? (med tanke på att 1 diggiloogig kostar typ... 1000 kr? - ink. resa, biljett o boende på vissa ställen) Ska han vara med i Rix i sommar? Kommer det som gjorde sommaren 08 till den bästa helt lysa med sin frånvaro sommaren 09?

Jag hatar att inte kunna planera! Jag hatar att inte veta!

Kommentarer
Postat av: Christina

Önska jag kunde säga emot dig med Ola men tyvärr.

Vi får se till att ha skoj!!!!!!!!!!

2009-01-02 @ 00:57:15
Postat av: Louise

Kan tyvärr inte säga mer än att jag håller med fullständigt :( men då är vi iaf 2 :U och vi vrukar väl klara oss rätt bra tillsammans iaf ;P

2009-01-11 @ 21:03:38
URL: http://tinuviel.bloggie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0