Vänta dig ingen kärlekssång från mig...

Ja, alla hjärtans dag igår då. Jag hade bjudit hem mina kära systrar (& Leo!) på middag, kär som jag är. Present till värdinnan hade de också med sig - kolla så välartade unga kvinnor vi utvecklats till! :)

Haha nä skämt åsido. Det blev en trevlig kväll med tacos (bäst!), chokladpudding med grädde och därefter godis till Mello. Värsta ödet var väl dock när vi käkade maud - en av våra officiella vi-sitter-i-vardagsrummet-och-äter-tacos-låtar (från den tiden då vi alla bodde här i huset - som man än så länge kan kalla för mitt) av Sanna Nielsen kommer på radio! :o 1 av 2 möjliga tacos-låtar.. Liiite läskigt.

Mello som sagt sen, alltid lika kul! :) Måns gick vidare, yeey! :) Ringde även och röstade på Markoolio, som dock tyvärr inte gick vidare :( Men, han hade en gullig låt och han var faktiskt jättesöt på tv! Haha ;)  Nej, istället gick Heat vidare.. hmm... Knas det där...



Kristina tog hand om sin vanliga matstation - banansåsen!




Elina & jag tog hand om grönsakerna




Kolla detta! Jag kan om jag vill...




"Bowling!"




Bäst!<3




Under mello blev Leo min! :)  Älskade hjärtegull





Där kan ni kolla Markoolios uppträdande från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0