Körning!!

Tralalala, måndag igen 8)
Dagen började med chillande i biblioteket med folket eftersom att kemilektionen var inställd - sånt gillar vi!
Fortsatte med tråkig, stressande mattelektion - sånt gillar vi inte!
Sen slutade dagen med med att man skippade sista lektionen (digital bild), dels eftersom jag inte mådde helt bra fortfarande, o dessutom hade jag glömt mitt usb hemma (med bilderna jag skulle redigera på lektionen), så det fick jag alltså istället göra hemma. Detta verkade dock vara något som upprörde mina kära klasskamrater.
Men, nog tycker jag att istället för att komma med gliringar för att jag skippade en lektion, kunde de kommit med komplimanger för att jag faktiskt tog mig genom 2 stycken! :U  mycket trevligare så..

Idag har det därefter blivit biologi-plugg, och vet ni vad? Nu ska jag ut och brumma... Håll er inomhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0