Vuxenpoäng till mig!

Så, nu vart man hemma igen. Det fick bli en runda till Jägersro center istället, eftersom jag glömt köpa stort, rött papper till Nattis imorgon. Imorgon (mellan typ halv 9 o halv 2) ska jag och Nattis (ck (=cafeteriakompis)) stå i caféet på ÖRS, så voltigen får in lite pengar :)  Denna gången slapp jag baka och fick handla allt till mackor osv istället. (Skönt med tanke på min mördarvecka i skolan). Det röda pappret (eller det fick bli knallrosa för guess what - rött var slut?!) ska Nattis ha runt sig imorgon - ska klippa det lite vackert till ett hjärta bara :)

Iallafall, storhandling är något man bör göra så sällan som möjligt. Att kuta runt inne på coop i en timme är inte skoj. Mat till cafeterian + mat till middagen jag ska ha här imorgon (för elina och kristina) = mycket mat! Detta ger såklart mycket kassar, mycket bärning och en bussresa. Ni fattar va? :p  Slit och släp vare här!
Att man dessutom idiotförklarar sig själv inne på coop genom att högt och tydligt säga till korgarna att dom ska stanna där dom är, medan man springer och hämtar något annat, gör ju inte det hela bättre.

Nu funkar det iallafall att ladda upp bilder igen så här kommer några:



Ingen har väl missat att snön är tillbaka? (till min stora glädje!)




Underbar snö på en underbar gård!




Bäste vän fick ett fint litet duntäcke! :)  ååh, vad jag kommer sakna den.. :'/




En nöjd Tuva inne på Cosmopolitan




Tröjan från MQ! och nej, det är ingen xxl - det är en slapp och härlig oversize-tröja :)

Kommentarer
Postat av: tuva

eh "en nöjd tuva inne på cosmopolitan".. skulle snarare säga "en sjukt ful tuva inne på cosmopolitan" xD fast dock även nöjd :)



och förresten martina, ljug nu inte. jag såg allt att tröjan var en XXL.

2009-02-14 @ 02:47:19
URL: http://nossnevsavut.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAHAHHAAHHAHAAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHA KORGARNA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

2009-02-17 @ 22:15:19
URL: http://flumemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0