Lejuuu

Hallå allihopa!
Sitter hos siz nu och har nyss dussat :u Leo ligger här brevid mig i sängen - han är för go de lilla livet ;D
Detta innebär ju också att jag kan låna hennes mobilsladd och ladda in lite bilder, wiho :D kommer här nere.

Nu ska jag ta pu maj och sen försöka plugga lite matte (lätt med världens sötaste bebis brevid... 8-))
Om nån timme bär det av till Centralen för att möta upp annica och sen helena, - årsmöte here we come.. Hoppas nu det blir applåder som dom utlovade...!
Detta blir dock sista inlägget på ett dygn typ, när jag kommer hem inatt efter Mässingshornet blir det direkt i säng för imorgon gäller:

- Jobba, 07- 10
- Hand om hästarna på Bökeberg 10.15 - 11.00
- Träna 11-13.30
- Lina lag 2 (Jacques + Merlin!) 14-16
- Lina Baguette 16-17

Jobbig (men mestadels rolig) söndag!



Har jag berättat om en av Sveriges grymmaste (och gulligaste) flyer Millan?




Såhär ljust var det på väg till träningen i tisdags!! :o Fint stall va?`:)




Ignorera osminkade och hårrufsiga jag, kolla Leos söta min :D




Gosegosegooos :D




Puuuulebebis




Men såhär kul tycker han egentligen att det är med moster på besök...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0