Trotsar sjukdom

och här har vi en söndag, som också kunde börjat bättre.
Ingen träning, huvudvärk och lite lite feber 8-)  Bläh, allra helst så vill man bara gå och lägga sig i sängen igen...
Nä, men min attitude är: tror man att man är sjuk, så blir man automatiskt mycket sjukare.

Så, istället för att krypa ner i sängen med alvedon och tycka lite synd om mig, ska jag lita på att mina NK-celler (se vad man lär sig av en heldags-biologipluggande) sköter biffen. Under tiden de köttar, ska jag påbörja bäddning av sängen istället. Sen ta på mig träningskläder, hoppa på cykeln, cykla till ÖRS, lina lag 2 & Baguette, cykla och handla efteråt och sen hem och plugga biologi. 
Låter underbart va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0