Top model!

Så har det ju vatt top model-final. Analeigh åkte ut som trea (ofta).. Hon var grymt söt & lätt bäst på att gå av dom 3, men fine. Vem tror ni vinner? Jo, McKey som har ett superfyrkantigt ansikte, ser typ lite plastikopererad och allmänt ful och konstig ut :s och går med världens sämsta hållning och med utskutet huvud som en struts 8-)   Mina favoriter vinner aldrig! :p

Men, nu ska jag fortsätta o göra det bästa av min "hej-jag-kommer-bara-få-g-eller-max-vg-på-psykologiprovet-imorgon"-situation och fortsätta studa. Tur man inte börjar förrens 12.45 imorgon och hinner studa några timmar på morgonen..
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag sitter o läser din blogg och fastnar på detta: "världens sämsta hållning och med utskutet huvud som en struts 8-)"

funderar lite. o sen kommer jag på.. PRECIS så sitterjag just nu!!! HAHAHAHHAHA

2009-02-12 @ 22:02:20
Postat av: Anna

/annna :P

2009-02-12 @ 22:02:44
URL: http://xnilsonx.blogg.se/
Postat av: Anna

svar på din kommentar:



1. ahah det är sant han tänkte ha sitt biologiprov där. men det vill einte bertil:P

2. ja eller nån äcklesoppa och ärtosppa + 2 pannkakor. men gissa vem som tog 6 st ;(

3. hahaha 7kt kul var det! :)

2009-02-12 @ 23:50:28
URL: http://xnilsonx.blogg.se/
Postat av: tuva

martina, tagga ner lite va, du är bara avundsjuk för att inte du vann top model :)

2009-02-14 @ 02:42:29
URL: http://nossnevsavut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0