Stök-rum!!

Förstår någon hur fruktansvärt svårt det är att fungera när man inte vet var sina saker är??
Igår var jag duktig och satte upp bokhyllan & en mindre, vågrät hylla över sängen, och packade in böcker, filmer och musik. Även smink, hud- & hårprodukter osv. kom på plats. Nu är det dock säckarna med kläder kvar, som okuperar halva rummet. Och inte hinner man packa upp det heller (monsterpluggvecka!). Så, med denna röran kommer naturligtvis även saker bort. För tillfället är det min mobilsladd (som jag överför bilder/musik till datorn med) och min necessär med smink som är på vift (tur man har ett back up-set som tack och lov inte har försvunnit). Jag har iallafall letat överallt, utan lycka -.-! Jag - hatar - oreda!!

Nu ska jag iallafall försöka hitta en pyjamas någonstans här i stöket, och läsa klart kapitlet om renässansen. Imorgon blir en lång dag:

- Skola  8.00 - 16.00
- Plugg i skolan  16.00 - 17.00
- Buss/tåg/buss till Bökeberg   17.00 - 18.00
- Ha hand om hästen   18.00 - 19.00
- Träna   19.00 - 21.00
- Plugga hemma  22.30 >

Underbart.... :U

Kommentarer
Postat av: Tuva

så du säger monsterpluggvecka? tja. inget jag kommer att märka av xD

2009-02-24 @ 18:14:54
URL: http://nossnevsavut.blogg.se/
Postat av: Lisa

Är det Idol-Ola i din header? :)

2009-02-24 @ 18:22:48
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0